Pretvaraš mi emocije u stijene na dnu mora, Šima Majić

Pretvaraš mi emocije u stijene na dnu mora, Šima Majić




naša priča je gramofon koji radi na ugljen.
sve mi je ostalo previše žuto od tebe,
ali zamišljala sam Indiju tako -
kao početak pjesme
koja svaki put završava
napuštanjem prostorije
u kojoj se električni bojler smije Tesli.
u pola šest kod elektroprivrede
upalila se bliskost u dalekovodima.


na prelošem danskom nam se nije čuditi
čije su to fotografije u kojima uvijek stojimo zadnji u redu.
ionako ne postoji sve čemu je suviše stalo da postojimo
jer pretvaraš mi emocije u stijene na dnu mora
i škakljaš raslinje puno dubina.

Preuzeto uz dozvolu autorke sa njenog FB profila

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".