Dvije pjesme, Katarina Vujović

Dvije pjesme, Katarina Vujović



Mi zaista nikada nismo voljeli

Mi zaista nikada nismo voljeli
Onako jako, da pucaju kosti kada se zagrlimo,
Da se gromovi čuju dok se ljubimo.
Nikada zaista nismo sebi dozvolili
Da budemo ona "srodna duša" na koju
Čekamo čitav život. 
Mi zaista nikada nismo završili 
Onaj započeti roman, onaj naš 
Niti smo ikada bili vlasnici našeg stana 
Više smo bili tuđini i tumarali 
Zadnjih godina kao dva neznanca 
Gledajući se nijemo. 
Nikada nismo otišli u bioskop da odgledamo 
Ljubavni film i držimo se za ruku kao svi 
Zaljubljeni parovi. 
Ti nikada nisi volio držanje za ruku, šetnje 
Po parku i poljupce u mraku. 
Kišu nisi volio, čak ni zbog mene 
Volio si da pogledom zavodiš 
Ženski svijet kojim si svakodnevno bio 
Okružen 
A ja sam se pretvarala da je sve u redu 
Jer naša je veza bila savršena zar ne? 
Mi smo na kraju samo dva glumca 
Životnog filma - našeg, bez srećnog 
Završetka. 
Jer mi zaista nikada nismo voljeli 
Zato što nismo znali da volimo.


26.01. '15 


Jedna od onih noći kada 
Naslonim glavu na tvoje grudi
 I slušam otkucaje tvoga srca. 
A onda privučem sebi 
Tvoju ruku "osjećas li to"? 
Venama struji jedno osjećanje, 
Jedna misao. Klišetiranost riječi " volim te" 
Nikad mi nije bila jača strana 
Ali se ipak predajem toj ljubavi 
Koja struji kroz vene tiho da 
Se čuje na sav glas, da i beskonačnost 
Ne bude granica, jer za nas granica ne postoji. 
Zaspale su dugine boje u nasoj sobi 
Koja sada podsjeca na one raznobojne 
Kišobrane neznanog grada prostrtih u vazduhu 
I njišu se tanano, kao ja u tvom naručju. 
Spavaš mirno a ja bih da te ljubim 
Da te zasmijavam 
Pričam do jutra o književnosti, 
Tvojim prvim iznenađenjima koja bude najljepše 
Uspomene. Dođe mi da sada u sred noći izađem ispred 
Stana i vičem svima koliko sam srećna 
Jer si tu 
Jer dišeš pored mene 
Tvoje ruke držim u svojima. 
Dođe mi da pustim muziku onu našu i budim 
Te da plešemo do zore... 
"Sta se meškoljiš, spavaj sanjalice"? 
I stiskaš 
Mi ruku " ne dam ja tebe nikom".

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".