Dok crtah mapu svojih putovanja, Đorđe Šćepović

Dok crtah mapu svojih putovanja, Đorđe Šćepović



ČITALAC

Čitalac sam u sjećanju

jos odavno, od časa kada su police osvojile zid

moje oči uzmiču pred slovima

pred bijesnom, podivljalom huntom davnih rukopisa


Mrtav je i onaj koji čita i

onaj koji piše

jednako mrtvi u zaboravljenim pasusima


objavljujem rat jos nenapisanom tekstu

I mada sam, ne uzmičem ni pedalj

pred zlotvorom koji ce platiti

za sve moje snove



ISHODIŠTE



U noćima kad tijelo

otkazuje

i glava na grudi pada

pozivao sam u pomoć

mrtve spisatelje

na drugoj strani bezbrižne i

ušuškane


glasom hrapavim i slabim

jedva čujnim

u časima kad vlastita sjećanja

bivaju ishodištem mraka

njih, onako mrtve i još spisatelje

u pomoć sam znao pozivati

da na prag mi dođu

na vrata pokucaju

strahove moje sa sobom odnesu

tamo, gdje su temelj ozidali

tamo, gdje su kuću okućili



KAD SAM OSVAJAO SVOJE SLOBODE



Kad sam osvajao svoje

slobode

tvoje sam uzimao

iz tvojih pluća vazduh krao

da bih mogao disati


Ubijao sam tvoje ptice

zarad mojih nezasitih

pasa


Sada te takvu obogaljenu

prinosim njemu

kao žrtvu

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".