Prostor zaposijeda tišina, Braco Subotić

Prostor zaposijeda tišina, Braco Subotić



ŠEGAJU DRVA DANIMA 

Vrijeme je kao zmija. 
Uglavnom se vuče. 
Ponekad poskoči, kvarno i naglo. 
Novca za uživanje je uvijek malo. 
Slomio sam se napola i mijenjam boje. 
Osjećam krivicu zbog iluzije tek. 
Dao sam sebi oduška i slobodnog 
vremena. Motor preskače i mislim da curi 
ulje. Zmija se sklupča u toj barici. 
Zjenice se skupljaju. Prestajem spavati. 
Sanjam budan a to štivo je znano. 
Vozim se po gradu, jureći užitak i ugođaj. 
Kasnim na rokove i bivam neuredan. 
Vrijeme poskakuje, ujeda i ukida mir. 
Ljudi ispod terase šegaju i dalje. 
Vjetar počinje da duva, unosi 
piljevinu u oči. Mutno mi je. 
Priželjkujem upokojenje. 
Ona se spasila, makar privremeno. 
Duša se skrasila. Možda privremeno. Jauče... 
I dalje šeganje i tajac taoca okačenog 
o kuke nervnih završetaka. 



WELTSCHMERZ 



Crno srce puno duše je na stolu. Treba da ga seciraju. 
S obzirom na to da je dan vreo, sparan, medicinska ekipa 
                                                                   ne nosi mantile. 
Nikakvu zaštitu. Nije im ni potrebna, suštinski. 
Srce je istrulilo do mjere kada se nema šta zauzimati ekstra 
                                                                                  za njega. 
Samo ga trznuti, u jednom potezu ga izvući, iščupati. I 
                                                                kraj priče. Napokon. 
Moja porodica stoji desno od stola. Prijatelji i bivše djevojke 
                                                                                    su lijevo. 
Neprijatelji vise na garnišnama. Prave ventilaciju. Sunce, 
                                           nesnosna užarena lopta isijava. 
Uvijek sam bio spreman, pomislih. Znao sam da će ovaj dan 
                        doći kad ga najmanje budem očekivao, mada... 
Ne tražeći krivca niti smatrajući nekog odgovornim za                    
                            nevolje i nemire sam si postao krivac. 
Uzrok svih problema i smetnji si ti sam, dragi moj rastamene. 
Razmišljam o riječima starog sajfera, gurua u penziji. 
                                                              Bio je u pravu.  
Rekao je pravo prije dosta godina. Hladno i mračno srce 
                                                                  nikad ne istraje.
Prije ili kasnije ono poklekne pred sveprisutnim i 
                                          svemoćnim Vavilonom. 
Srce je pocrnilo vremenom, diskontinuumom. Sada čeka 
                             dželata da ga izvadi i vrati onamo gdje 
zaista pripada, na njegovo početno mjesto. Sad ja ne znam 
gdje je to zaista, a u tome jeste začkoljica. Saznanje je iščezlo. 
Mišljenja sam da dželat neće podijeliti tu tajnu sa ostatkom 
                                                               moga bića. Grehota 
zaista. Pozdraviću se sa svijetom neznaven. Grozno Srce je 
               nepoznanica a dželat činjenica. 38 godina za krila 
što ne uspješe poletjeti. Nije im bilo dato da se vinu. 
                                                    Kako god, kasno je. 
Porodica, prijatelji, bivše prilike i besprizori sad zajedničkim 
                                                            snagama kreću ka mom 
grudnom košu. 
Pitam se u sudnjem času ko li će biti srećnik u čijoj ruci 
                                                    će završiti weltschmerz. 



UVIJEK SE NASTAVLJA 



Kiša se sprema. 
Iz auta grad 
izgleda ogroman. 

Boli me grlo, 
čaj mi je potreban. 

Na mjestu gdje zastajemo 
mami me nasuta rakija! 

Kolebam se jer sam obećao 
da ću smanjiti piće. 

Na pola sljedeće misli, 
jednostavno je sunem. 

Ne mogu da se sjetim kome sam obećao. 

U naletu očaja, pošto krenemo, 
poželim još čaja. Za grlo 
što boli. Grlo koje plače. (Za rakijom. 
                                        Ili za mnom) 



DODIR AFRODIZIJAK 



Divan dan za ljude. 
Od zemlje. 
Radost plovi. Nebeska plavet. 
Varijanta svaka i dobro, 
mirno. Obasjan suncem, sunce sam. 
Crveni se sprava, pušta 
zvuke i oslobađa tečnost. Trankvils. Šta 
znam. San za jedan dan. 
Baršunaste ruke i u njima ruže. 
Konoplja. Curi sa konopca. 
Pokloni iz čarapa i kapa 
s poklopca. 
Budimo mirni. 
Krotimo zvijeri.
Širimo ruke 







Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".